Bizi Arayın
Yol Tarifi

Periyodik Bakım

Mercedes-Benz Periyodik Bakım Hizmeti

Mercedes araçların tamamı, satışa sunulduğu ilk anda sahip olduğu güvenlik ve sürüş standartlarının devamlılığını sağlamak için, belirli aralıklarda bakıma ihtiyaç duyar. Motor yağı ve fren hidroliği gibi sıvıların değiştirilmesi, filtrelerin yenilenmesi gibi belirli işlemlerin yanı sıra; araçta bulunan elektronik ve mekatronik donanımlara ait yazılımların da güncellenmesi gerekmektedir. Bu işlemlerin belirli zaman aralıklarında ve belirli kilometrelerde yetkili servislerdeki orijinal parçalar ve ekipmanla, en güncel teknik eğitimleri almış teknisyenler tarafından yapılması önemlidir. Bu sayede Mercedes’inizin üretim anında sağlanan standartlarını korumasını ve uzun ömürlü olmasını sağlayarak, güvenli ve keyifli sürüşünüzü sürdürmenin yanı sıra, aracınızın 2. el piyasasındaki değerini de korursunuz.

Üretici garantisinin devamı için bu bakımların zamanında ve doğru kilometre aralıklarında yapılması gerekmektedir. Garantisi süresinin sona ermesinden sonra da aracınız için 1 yıl boyunca ücretsiz Mobilo hakkı sağlanmaktadır.

Mercedes-Benz tarafından tavsiye edilen servis seviyelerine uymanız ve bir sonraki servis zamanının geldiğini anlamanız için aracınızın kontrol panelinde bulunan uyarıları takip etmeniz önerilir. Periyodik bakım hizmetini Mi-Adaptör uygulamasını kullanarak anlık olarak cep telefonunuzdan takip edebilirsiniz.

İstanbul Genelinde Vale Hizmetimiz Mevcuttur

Ana Hizmetlerimiz

Araç Bakım Hizmetleri

Yedek Parça

Garanti Hizmetleri

Hayat Kolaylaştıran Hizmetler

SIKÇA SORULAN SORULAR

• EVET, aracımın kasko poliçesi var
Poliçenizin bulunduğu sigorta şirketi ile Modern Oto’nun servis anlaşması var mı? Cevabınız ‘Evet’ ise;
-Sigortanın istediği evrakları hazırlayarak başvurabilirsiniz.
Cevabınız ‘Hayır’ ise;
-Anlaşmasız kapsamda da sizlere seve seve yardımcı olabiliriz.
• HAYIR, aracımın kasko poliçesi yok Karşı tarafın sigortasına mı başvurulacak?
-Cevabınızın ‘Evet’ veya ‘Hayır’ olması fark etmeksizin hasar danışmanımız sizlerle en iyi şekilde ilgileneceğine emin olabilirsiniz.
- Aracınızın şase numarası ile bizlere başvurmanız durumunda ekip arkadaşlarımız aracınızın bakım aralıkları konusunda sizleri bilgilendirmekten mutluluk duyacaklardır.
- Yetkili servisiniz aracınız hakkında yeterli bilgi ve donanıma sahip uzman kadrodan oluşmaktadır. Bu nedenle aracınızın uzman kişiler tarafından doğru kilometrede ve doğru zamanda bakımının yapılması, aracınızın orijinalliği bozulmadan güvenli ve kaliteli sürüş yapmanıza yardımcı olur.
-Web sitemiz üzerinden ‘Online Servis Randevusu’ butonuna tıklayıp karşınıza çıkan formu doldurarak size ulaşmamız için bekleyin. Ekip arkadaşlarımız en kısa sürede sizlere ulaşarak servis randevunuzu oluşturacaklardır.
-Araç üreticisi tarafından üretilen yedek parçalar araçlarınıza birebir uyumlu olarak üretilmektedir. Aynı zamanda araç üreticisi/yetkili servis tarafından kesilen faturanın tarihinden itibaren bu parçalar üretici garantisi altındadır. Bu nedenle aracınızın performansını ve sürüş kalitesini olumsuz şekilde etkilememesi adına üretici firmanın sunmuş olduğu orijinal parçalardan başka yedek parçaları araçlarınızda kullanmamalısınız.
-Aracınızda birçok sebebi bağlı olarak ikaz lambası yanıyor olabilir. Öncelikle bu ikaz lambasının ne anlama geldiğini bulmalısınız. Aşağıda belirli başlı ikaz sembollerini paylaştık. Tüm ikaz sembollerine aracınızın kullanım kılavuzu üzerinden ulaşabilirsiniz.